Susan Kuronen - lopeta se avautuminen

lahti

/ #12

07.02.2007 18:59

Mielestäni Susan Kuronen ei todellakaan ollut mikään Pääministerin morsian, sillä käsittääkseni morsian on vasta sellainen joka on kosittu ja kihlattu. En ainakaan tiedä, että Matti Vanhanen olisi tehnyt niin. Hän onneksi huomasi ajoissa ettei täspäinen ole se nainen johon hän oli törmännyt. Onneksi Matti on fiksu ihminen eikä kommentoi Kurosen tekemisiä. Joku viisas on sanonut: "Joka itsensä osaa vaientaa, hän hiljaista viisasta muistuttaa." Voi Susan luuletko tekeväsi ja antavasi hyvää mainosta yrityksellesi, tuskin onnistuu, haitaksi vain on. Luulen, että monikaan mies ei uskalla tämän jölkeen lähestyä naista jota ei voi jättää, esim. 9kk jälkeen. Olitko sinä ennen jättäja vai tuliko nyt kohdalle sellainen jättäjä, että harmittaa kun ei sinusta tullutkaan Pääministerin morsianta tai jopa vaimoa. Paljon oli pelissä ja vain fiksu olisi nyt Matin kainalossa. Siis lopeta ja anna lapsillesi rauha, sillä he varmasti kärsivät äidistä joka on ajautunut aivan pois täyspäisten raiteilta.