Kipupotilaiden hoito ja epäasiallinen kohtelu

Vieras

/ #182

20.10.2015 06:21

No tapaukseni sopii oikein hyvin vaikka esimerkiksi, kun on kysymys epäasiallisesta kivunhoidosta tai lääkärien välinpitämättömästä shtauutmisesta kipuun.
Jouduin muutama kuukausi sitten sydänvikani vuoksi oleskelemaan kahdessa eri sairaalassa, yhteensä 5 erikertaa. Joka kerta sairaalasta pois päästyäni tein muistutuksen hoidostani. Muistutuksen tein nimenomaan sen vuoksi, koska jokaisella sairaalan vuodeosastolla oleskeluni aikana, sydänvikani ja unettomuuteni aiheuttanut kipuni jätettiin monista pyynnöistäni huolimatta, kokonaan huoioimatta.
Ja vaikka huomautukset tehdessäni tiesin, etten noista huomautuksistani tulisi saamaan minkäänlaista oikeutta niin, tein ne. Ja noihin joka ainoaan huomautukseeni saamassa vastauksessa, niissä yhdessäkään ei ollut sanallakaan mainintaa siitä, että olisi huomioitu se nimenomainen asia, "kivun huomioimatta jättäminen", mistä syystä minä nimenomaan nuo muistutukset olin tehnyt.
Eikö tämä hyvin todista, ettei kivunlievittäminen lääkäreitä kiinnosta? Että heillä ei ole halua kivuissa kärsivää auttaa.