Rajat kiinni ja Suomi pois EU:sta!

ehdottomasti rajat kiinni niinkuin ne olisivat, olleetkin, kuin samoin pois EU:sta

/ #5 Elämän ehdoilla,ei vouhottajien, mennään suomalaisessa yhteiskunnassa.

21.10.2015 07:48

Ei voi mitenkään ymmärtää sitä,että jotkut toimivat epäisänmaallisesti ja ommakin etuaan vastaa, puhuessaan maahanmuuton puolesta.Ei sille ole mitään järkeviä perusteita ja varsinkaan pitemmälle tulevaisuuteen.

Joku maahanmuuttaja albanialainen akka eduskunnassakin hilluu aivan vaukona suu vaahdossa, olen suomalainen,minä olen suomalainen, tässä maassa ei ole sijaa maahanmuuttovastaisuudelle jne.

On itsestään selvää,ettei maahanmuuton ollessa tervettä,siis järkiperusteita, ole hyväksyttävää.

Täytyy olla mahdollisuus jokaisella kansalaisella puolustaa kaikinkeinoin isämaataan ja omiaan, niinkuin monet jo ovat tehneetkin.Jokaisen on itsensä taisteltava saavuttaakseen päämääränsä ja vain se on oikein.

Elämä on taistelua kehdosta hautaan ja vain hävinnyt osapuoli väistyy ja menestyvä jatkaa,koulussa työssä,kuin kaikessa muussakin.

Ongelma yhteiskunnan rakentajille tekisikin Siberian reissu hyvää ja saisi ihmeitä aikaan.Siellä olisi islamilaisten oike osoitekin.