Salaa vanhemmilta-lakiesityksen vastustaminen

Anette Isoaho
Adressin tekijä

/ #2 Addressien kirjoittajille tärkeää uutta tietoa!

02.11.2009 20:35

Kyseinen tiedotusväline, joka otti minuun yhteyttä viime viikolla, perui jutun tekemisen, joka on hyvin valitettavaa. Syyksi sanottiin, että tietoa asiasta oli levitetty liikaa etukäteen, mm. mielipidekirjoitukseni tämän päivän Iltasanomissa ja että muut tiedotusvälineet varmasti tekevät juttuja jo ennen heitä.

Kaikki tiedotusvälineet saivat massapostauksen viime viikolla yhtä aikaa ja ainoastaan kyseinen tiedotusväline otti yhteyttä, tämän asian informoiminen ei auttanut asiaa. Mielipidekirjoitukseni on julkaistu Iltasanomissa sekä Keski-Suomalaisessa (ehkä jossain muualla, mistä en vielä ole tietoinen). Netissä olen niin aktiivinen kuin osaan. Samoin Jyrki Kuoppala on ollut aktiivinen toisitamme alkuunsa tietämättä.

Nyt en voi sanoa enää, että addressi saa julkisuutta ainakaan varmasti. Mutta, kun addressi on täynnä ennen marraskuun 15. päivää, teen kirjelmän STM:öön ja liitän addressin nimet tuohon mukaan. Lisäksi aion informoida kansanedustajia minun ja addressin kirjoittajien mielipiteestä ja vaatia lakiesityksen hylkäämistä lasten osalta, niin että se pysyy nykyisellään.

Pyydän edelleen jakakaa tämän addressin osoitetta kaikille ja pyytäkää heitä edelleen tekemään samoin. Harvassa ovat he, jotka eivät tätä haluaisi allekirjoittaa.

Mirjaleena Isoaho (Lempäälä, kirjoittaja on lapseni nimi joskus addresseihin liittymisen historiasta, pitää jotenkin se korjata)

P.S.Tämä lakiehdotus on käytännössä psykologinen pommi koteihimme ja perheisiin.