Salaa vanhemmilta-lakiesityksen vastustaminen

Adressin tekijä

/ #4 Kuuntele YLEradiouutiset Päivän peili ke 11.11. klo 12

10.11.2009 19:21

Minua haastateltiin siis huomispäivän uutisiin.
Turun sanomat teki artikkelin aiheesta tänään: http://www.ts.fi/online/kotimaa/87190.html

He olivat saaneet jo vajaat kaksi viikkoa aiemmin kannanottoni asiaan, joka lähetettiin kaikkiin suomalaisiin tiedotusvälineisiin. Tämän puoleeni kautta lähetetyn kannanoton julkaisi Keski-Suomalainen sekä Iltasanomat mielipideosastolla. Yksi ajankohtaisohjelma otti yhteyttä, mutta perui viime tipassa haastattelun.

Nyt Turun Sanomien perusteella YLEn aamun radiouutisissa sekä Iltalehdessä oli siitä juttu. Huomenna on lyhyt haastatteluni YLEradiossa Päivän peilissä klo 12, mikäli jokin isompi uutinen ei kiilaa ohi. Suosittelen kuuntelemaan uutisen, koska se sisältää laajemmin tietoa kuin adressi.

Kiitos paljon allekirjoittaneille! Teen huomenna kirjelmän, jonka torstaina lähetän kirjattuna Sosiaali- ja terveysministeriöön. Harkitsen mahdollisesti uuden adressin tekemistä, jossa uusien keräämieni tietojen avulla valotan kyseisen lakiehdotuksen sekä vastaavien muiden yhteiskuntaamme alasajavien aihepiirien taustaa, joita nykyistä adressia tehdessäni voinut kuvitella olevan taustalla.

Mirjaleena Isoaho