Kannabis lailliseksi

Sydney, Australia

/ #1576

20.01.2010 22:17

Ja loppupeleissä, mitä väliä sillä on mikä kannabiksen laillinen status Suomen laissa on?? Ainoita lakeja mitä minä tässä maassa kunnioitan ovat ne, jotka koskevat toisen ihmisen henkeä, terveyttä ja omaisuutta. Se että kannabiksen käyttö, kasvatus ja hallussapito on Suomen laissa kiellettyä ei vaikuta minun 5 - 10 käyttökertaan vuodessa juuri millään tavalla.

Koska en itse kasvata, myy tai välitä, kiinnijäämisen riski käyttörikoksesta on minimaalinen. Ja vaikka kiinni jäisinkin, niin 80 euron sakko ei minun talouttani paljoakaan hetkauta. Maksaisin sen vaikka kerran vuodessa, jopa ilomielin, jos se tarkoittaa sitä että olen valtion kanssa sujut.

Mielestäni kannabiksen käyttörikos on verrattavissa punaisia päin kävelemiseen, omaa terveyttään siinä vain mahdollisesti vaarantaa.

Kaikille kotikasvattajille haluaisin vielä sanoa, että jatkakaa samaan malliin, mutta älkää hölmöilkö! Ei ne Poliisit tule penkomaan komeroita ilman syytä.

Joni Partanen, tätä nykyään Helsinki, Suomi.