Kannanotto leikkauspolitiikkaa vastaan

/ #65 Re: Re: Minäkin olen opettaja

30.12.2015 19:16

#56: - Re: Minäkin olen opettaja

Onko sulla minkäänlaista näkemystä siitä kuka tämän maan on tähän tilaan saattanut? Luuletko että työttömät niinkö?

Ota hyvä ihminen järki käteen ja katso mihin jamaan päätöksillään herraskansa on tämän maan ajanut ihan omaa etuaan ovat katsoneet kuin norsut posliinikaupassa ja riehuneet orjatyömarkkinat on luotu ihmiset ovat ahingossa ja onko verovaroilla saatu mitään tähän maahan viime vuosina terveydenhuoltoon koulutukseen vanhuksille lapsille vai onko rahat valuneet Talvivaaraan ja muihin maihin matkustaneisiin yrityksiin. Missä on tämän kansan bruttokansantuote yritysjohtajien taskuissa veroparatiiseissä ja verolistoiltahan näkyy kuka möi hyvin tuetun yrityksensä hyvällä voitolla ja seuraava seisoo hallituksen edessä hattu kourassa anomassa yritystukea. että tämmöstä  äänestäkää vielä yritysjohtajat valtaan niin pääsee loputkin köyhät hengestään sillä he ovatkin ainoita jotka on valjastettu tätä Suomea ylös nostamaan.