Kannabis lailliseksi

Toni Välimäki
Espoo

/ #1616 No et sitten hiffaa?

07.02.2010 15:28

Ajatteleppa Kimmo sanojasi uudestaan... näethän itsekin että kannabis on suosittua. Noistakin "huumeturisteista" suurin osa on tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. Itsekin olen poltellut kannabista opettajani kanssa, sekä pomoni kanssa. Tunnen lääkärin joka polttelee, tunnen lähes jokaisesta ammattikunnasta jonkun joka polttelee. Alatko nyt ymmärtämään mimmoisista verotuloista jäämme paitsi? En ymmärrä nyt mika on pointtisi tämän artikkelin julkaisussa tähän keskusteluun? Kerroppas Kimmo, miten se loukkaisi sinua jos tämä luonnontuote laillistettaisiin? Miten se häiritsisi sinun elämääsi? Kuuleppas Kimmo, minun serkkuni joi perintötilansa ja rahansa... hän häpesi tekoaan ja ampui päänsä irti haulikolla. Kerroppas kimmo kuinka moni vuodessa kuolee kannabikseen? Tuhannet nuoret viedään alkoholin takia vatsahuuhteluun kuukausittain ja tuhannet kuolevat tähän kuningas-alkoholiin kuukausittain. Luulisi sinun olevan mielummin alkoholin kieltämisen kannalla... mutta ei, olet valinnut alkoholin mielihuumeeksesi, tykkäät vedellä kännejä sillointällöin. Kimmo, joku toinen haluaisi poltella sillointällöin, mikset soisi sitä hänelle?