Kannabis lailliseksi

Kimmo Tamminen

/ #1617 Heja Sverige!

08.02.2010 08:47

Suorittamani puolueettoman tutkimuksen mukaan 3/100 polttelee kannabista maailmassa. Se voisi olla siis sama määrä, kuin maailmassa on austraalialaisia, tietokoneen omaavia ja akateemisen loppututkinnon suorittaneita yhteensä. Minulle on yhdentekevää saavatko he välillä poltella kannabista. Käytön määrää täytyy vain voisa valvoa. Kun perinteikäs kannabismaa Hollantikaan ei ole saanut kannabista verolle, miten siihen voitaisiin siirtyä kieltolaista?
Ei luonnontuotteita voi laillistaa, koska ne ovat olemassa. Hamppu, unikko, koka ja khat ovat samaa sarjaa luonnontuotteita, mutta niiden haitalliset vaikuttavat aineet ja johdokset ovat lailla kiellettyjä. Kiellettyjen aineiden käyttäjät toimivat väärin niin vapaalla kuin urheilussakin. Aineiden laillistaminen ei loukkaisi tai häiritsisi minua mitenkään, kunhan perusoikeuteni savuttomaan hengitysilmaan toteutuisi. Toisaalta en myöskään näe niiden laillistamisessa mitään hyötyä, joten en lähde kannattamaan laillistamista. Kannabistit, otankin osaa.
Olen ehdottomasti myös alkoholin kieltämisen kannalla. Kieltolaki vähentäisi tehokkaasti tarjontaa, alkoholin haittoja ja alkoholiperäisiä sairauksia. Lähipiirissäni on alkoholiperäisiin sairauksiin kuolleita ihmisiä. Huumekuolemilta välttyminen on kiitosta huumekieltolaista. Varmaa on, että itse en aio kuolla päihteisiin.
Hells Angeles Sweden lähtee politiikkaan mukaan tavoitteenaan vähentääkseen poliisien määrää, kastroidakseen pedofiilit ja raiskaajat sekä saadakseen huumeet sallituiksi Ruotsissa. Onnea yritykseen! Voi olla, että Suomi tulee perässä. Aktivistit muuttakaa Ruotsiin, poltelkaa siellä ja äänestäkää!