Seksuaali- ja väkivaltarikollisille kovennetut rangaistukset, pelasta elämä

Isania Häkkinen

/ #16 Kastraatiokommentit voisi jo loppua

17.02.2010 11:54

Pedofiili tekee väärin vasta tehdessään halulle jotain. Olisiko se sitten ihmisoikeuksien mukaista kastroida ihmisiä, jotka runkkaavat pusikossa uimarannalla? En todellakaan hyväksy pedofiliaa, mutta millä tavalla me olemme heitä, murhaajia ja raiskaajia pahempia jos alkaisimme kastroimaan heitä järjestelmällisesti. Myös naiset valehtelevat raiskauksista, vaikkei niin usein tapahtuisikaan tai asialle ei tehtäisi mitään. Lasten seksuaalisen hyväksikäytön pykäliä en varsinaisesti lähtisi muuttelemaan, sillä vaikka 15- ja 18-vuotiaan seksisuhde on lain edessä seksuaalista hyväksikäyttöä, teinit ovat itse asiasta hyvinkin eri mieltä. En kyllä arvostaisi jos iso osa ex-poikaystävistäni olisi joutunut vankilaan tai kastroitaviksi minun takiani.

Vika ei varsinaisesti ole laissa ja sen vaatimissa tuomioissa, vaan tuomareissa, jotka tarkoituksenomaisesti määräävät lieviä tuomioita. Laissa kyllä on mahdollisuus koviin tuomioihin, mutta sitä ei käytetä.