Kannabis lailliseksi

Salo

/ #1673 laillisesi vaan

04.03.2010 03:55

Olen jo 6v ollut melkein ilman alkoholia koska vatsani ei kestä mitään hapanta ta muuta vahvan makuisii jumia tai ruokia.Otan loppu elämäni ajan närästys lääkettä, mixii en voi siis jostain edes nauttia.Kun hermot on kireellä, paras apu on pössy unohtuu kaikki masentava ainakin hetkeksi. Minulla on kavereita ketkä käyttä alkoholia ja cannabista, ja kyllä siinä toivoo aina parasta kun alkoholi on kyseessä, mutta pössypäissä nauretaan ja tzillaillaan. Jollen aiheta kenellekään pahaaa kun poltan mixi täytyy estaa sen käyttö mikä on selvästi parempi. Luen paljon Alibi ja siinä jos missä huomaa mitä alkoholi tekee, ihminen pärähtää ja tappaa ja syy viina. Kukaan ei pössypäässä ei edes mitei tappavansa ketään.Olen polttanu jo 14v silloin tällöin, olen käynyt koulut ja ollut töissä ei kyllä ole haittaa elämälleni.Jos ei minulla olisi tapaa millä rentoudun kyll tä elämä vaikeexi menee. Viina pahasta, Cannabis hyvästa.