Kannabis lailliseksi

Seinäjoki

/ #1684

12.03.2010 07:59

Robbie Williams on kertonut joskus käytelleensä ainakin kokaiinia ja mdma:ta (extacy), ryypännytkin on ettei sitten tiedä miten miehellä menisi jos olisi yrtissä pysytellyt. Maailmanlaajuinen julkisuus voi saada ihmisen pään paljon pahemmin sekaisin kuin kannabis. Masennuslääkkeistä puhumattakaan. Moni on hankkinut itselleen sellaisen elämän ettei kestä enää teekupillistakaan mutta vaikea kuvitella että pelkällä bajauttelulla niin kävisi useinkaan. Kannabis on mieto huume. Teetä ja kahvia miedompi alkoholista tai kokaiinista puhumattakaan. Useissa maissa uskotaan toisin ja useissa maissa vanhat mummot huutaa torilla: "Hasisj, hasisj, morocco rocco" tai kahvilat myy kannabista. Johonkin logiikkaan se Hollanninkin tyyli perustuu. Kyllä siellä valtio yrittää huolehtia kansalaisistaan siinä missä Suomessakin ellei paremminkin. Siellä kannabis on erotettu huumeista. Näin ollaan saatu vaarallisempien aineiden käyttö vähenemään. Kun siellä hakee savuja koffiesta niin ei tule kokaiinia, amfetamiinia tms. tarjolle. Ei ole sitä tilannetta että kannabis maksaisi 20€/g niin että piriäkin saisi halvemmalla. Ei ole sitä että savut on nyt loppu, vauhtia olis, otatko. Suomessa on sellaista. Kunnon ihmisiä jahdataan rikollisina, syrjäytetään jne. Masennetaan, ahdistetaan, ajetaan huumeongelmiin ja alkoholismiin. Moni lähtee pois, inhimillisempiin ympyröihin toisiin maihin. Niin toimii kannabiksen kieltolaki. Lääketeollisuuden, alkoholifirmojen, rikollisten ja huumekauppiaitten hyväksi. Yksittäinen ihminen ja kokonaiset kansakunnat ovat siinä pelissä pelkkiä tuottoisia nappuloita. Huiputus alkaa koulussa, on olevinaan valistusta, valheita kerrotaan joitten mukaan moni "elämässään eteenpäin pyrkivä" systeemin orja tai kurja koira menee ja odottaa muittenkin menevän. Ajatteleva ihminen ei lähde mukaan sellaiseen. Itsekäs ja ahne paskiainen lähtee.