Kannabis lailliseksi

Seinäjoki

/ #1687

12.03.2010 21:39

Tuppaahan tänne toki porukkaa sieltä missä asiat ovat oikein huonosti, esim. sotaa tai sisällissotaa käyvistä maista tai joissa ihmisiä vainotaan mielipiteen/uskonnon takia. Ei Suomi mikään lintukoto ole, ihmisiä vainotaan täälläkin tietyssä mitassa. Ruoho voi täällä vaikuttaa vihreältä esim. somalialaiselle. Tämä ei kuitenkaan liity itse asiaan. Suomesta on lähtenyt ihmisiä mielipidepakolaisiksi esim. Belgiaan, Hollantiin, Tanskaan ja Saksaan. Kun 2 viikkoa sitten tulin kuukauden matkaltani Amsterdamista junalla Saksan ja Tanskan kautta Suomeen niin tapaamani suomalaiset mielipidepakolaiset sai mieleni aika surulliseksi. Yksikin asui eräässä keskieuroopan maassa teltassa lumihankien keskellä. Kynttilöillä lämmitti. Sillä oli läppäri siellä, sieltä käsin jatkoi nettikirjoitteluaan. Väitti että ei voi vielä mennä kotiinsa. Että henki voi mennä jos Suomeen lähtee. Että kaksi poliisia on yrittänyt murhata hänet. Että toinen niistä poliiseista on nyt joutunut mielisairaalaan väkivaltariippuvuudesta. Kauheita asioita kertoi. En tiedä sitten voiko sellaista uskoa mutta enpä olisi ennalta arvannut sitäkään että Suomen ainoat sarjamurhista kiinni jääneet vuonna 2010 tulee olemaan, niin, sairaanhoitajia. Että kakarat ampuu toisiaan kouluissa. Eipä tämäkään asiaan liity mutta tiedoksi kaikille nettikirjoittelijoille: Hulluja on monenlaisia.