Fluori pois juomavedestä.

simo petteri
vantaa

/ #16 kyllä te vielä heräätte, se on kaikilla edessä.

22.03.2010 23:19

kyllähän netistä vaikka mitä löytyy, melkein kaikki. Mutta te kun ette tajua, että juuri internetissä on se tieto mitä teille ei haluta julkisen median kautta antaa. Juuri oli hesarissa Kiinan valtiosalaisuuksista juttua. Kiinan valtiosalaisuuksia kun on internetissä kaikkien saatavilla, mutta niistä julkisesti ilmoittavia ihmisiä on Kiinassa heitetty vankilaan. Jos hetken mietit järjellä niin tajuat, että internet on maailman vapain "media".
Fluoria pitää poistaa suomessa, että ne saadaan eu rajojen sisään. EI lisätä vaan poistaa, koska sitä on niin paljon meidän pohjavesissä, mutta kokonaan sitä ei poisteta vaikka voisi. SITÄ SIIS MEIDÄN JUOMAVEDESSÄ ON ja vaikka helsingissä olisi 0,22 mg/l eu:n Max 1,5 rajaan verrattuna, SITÄ SIELLÄ ON!) sitä on sen verran pieniä määriä, että haittavaikutukset ilmenevät eliniän aikana, pitkällä aikavälillä (kuinka moni huomaa, että ihmiset tyhmenevät vanhetessaan? ja vanhukset ne vasta jäässä ovatkin, Fluori kun laskee aö:tä pitkällä aikavälillä).
Ne jotka epäilee fluorin haitallisuutta voi tehdä oman puolueettoman tutkimuksensa INTERNETISSÄ (missä muuaalla? Kirjasto? Uutiset?!? Lehdet?!?!?julkinen media...) jos uskaltaa, sillä totuus on jotain muuta kuin "Fluoria on hyvä saada päivittäin, jotta hampaat pysyy kunnossa". Fluorin "sivuvaikutus" on ns. hampaiden hyvinvointi, mutta TUTKIKAA ITSE mitkä fluorin todelliset haittavaikutukset ovat.
Uutisissa ja lehdissä kerrotaan totuus ja internetissä on vaikka mitä hullujen puhetta ja salaliittoteorioita (näinhän moni teistä uskoo). Te toimitte kuten teidän halutaan toimivan ja teitä kusetetaan enemmän kuin voisitte ikinä uskoa. Tässä ei enää mene kuin vuos tai pari niin tämä kusetus saavuttaa huippunsa. Odottakaa ja nähkää!