Kannabis lailliseksi

02.04.2010 09:34

”Brittipoliisit tekivät jättimäisen tupakkatakavarikon
julkaistu tänään klo 04:45, päivitetty tänään klo 04:47
Britannian poliisi on takavarikoinut noin seitsemän miljoonaa salakuljetettua savuketta Newhavenin satamassa. Tupakkaerä oli Ranskasta tulleessa kuorma-autossa. Myös kuorma-autoa kuljettanut skottimies pidätettiin.
Britannian rajaviranomaisten mukaan salakuljetettu erä saatiin kiinni Newhavenin satamassa. Erää kuljettanut kuorma-auto oli lähtenyt matkaan Dieppen satamasta.
Tupakat oli poliisien mukaan piilotettu kuorma-auton kylmäkonttiin.
Viranomaiset laskivat, että erän pääseminen myyntiin olisi maksanut hallitukselle 1,5 miljoona euroa pelkkinä menetettyinä verotuloina.
AFP ”

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Veronkierto on hyvää bisnestä. Näin kävisi verotettavalle kannabiksellekin; salakuljetus ja pimeä myynti rehottaisivat! Valvoisiko kukaan alaikäisille myymistä tai edes tavaran laatua?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Joutsenon Mikaelit pyysivät selitystä. Poikia tarkemmin tuntematta voin vain yleisesti todeta, että ihmiset ovat erilaisia. Joku kestää piinaa, painetta, viina ja kannabista eri tavalla kuin toinen.

Onnittelen kaikkia, jotka pysyvät oravanpyörässä yhtä hienosti kuin Joutsenon Mikaelit. Valitettavasti itselläni oli koulumenestys jonkin verran keskitasoa huonompaa. Ei pomot ole minua myöskään ylentäneet vuoropäälliköksi. Olisiko selitys raittiudessa ja voisiko kannabiksella vieläkin vaikuttaa henkilökohtaisiin ominaisuuksiin?

Ennemmin tai myöhemmin viina ja muut päihteet näkyvät käyttäjässään. Mistään ei ole löytynyt sellaista käyttäjää, jossa ei näin tapahtuisi. Runsas käyttö vielä nopeuttaa muuttumisprosessia. Terveet nuoret ovat elämäntavoistaan huolimatta usein pitkäänkin terveenoloisia. Terveydenlahja tunnustetaan usein arvokkaaksi vasta sitten, kun se on menetetty. Elinikä pitenee ja eläkkeenmaksuun on pitänyt keksiä elinaikakertoimet. Samalla tietysti mahdollisuus sairastumisiin lisääntyy. Toivottavasti Mikaelit ja kaikki muutkin säilyvät terveinä mahdollisimman pitkään. Siinä olisi säästöä hoitokuluille!

Mielestäni ihmiset jotka eivät itse ole edes kokeilleet tai eivät polta voivat myös täällä puhua kannabiksen laillistamista vastaan. Kannabiksen käyttäjien puolella on selvät faktat ovat selviä ”aivopestyssä päässäni”. Olen lukenut tuntitolkulla kannabismyönteistä propagandaa. Viitsiikö kukaan kannabisti lukea kannabisvastaista propagandaa muualta kuin lakikirjasta. Siellä se on ainakin helppoa: kaikki huumeisiin liittyvä on rikosta!

Perussuomalaiset eivät ainakaan lähde ajamaan huumeiden laillistamista. Toivoisin, että joku ryhmä sitä jo seuraavissa vaaleissa lähtisi ajamaan ja nähtäisiin jonkinlainen otanta laillistamisen kannattajista. Tulevathan ne homotkin jo urakalla ulos kaapeistaan. Toivoisin myös, että ihmiset käyttäisivät enemmän omaa järkeään eivätkä lähtisi ajattelematta kaikkiin kaveripiirinsä harrastuksiin mukaan. Ainakin omille lapsilleni olen yrittänyt tätä opettaa. Mikään kiire minulla ei ole lopputuloksia näkemään. Nyt on mukavaa, kun lapset ovat lapsia.