Kannabis lailliseksi

Raga Muffin
jamaica

/ #1756 Parahin vasta-argumentin tekijä kimmo

03.04.2010 03:03


Kun asiaa olet noin tutkinut, onnitteluni siitä, että se on herättänyt mielenkiintosi.

Niin ja sitten itse asiaan.

Voisitko hieman avartaa mieltäni kertomalla miten reagoivat
Kannabinoidireseptorit että kannabinoidit keskenään.

Ja siitä yhteenvetona argumentoida mikä on näiden kahden olemassa olevan asian mahdollistama syntyhistoria, kehitys sekä mistä mihin se ajallisesti kantaa.
(Näin ihmisen ajanlasku tajua hyväksi käyttäen.)

Olisi myös mukava kuulla mielipiteesi siitä, että oliko vain puhdas sattuma vai vain ajan kysymys, että ihminen ja kasvi kohtaisivat toisensa.

Ja jos näin olisi, niin hyväksyisitkö sen ja valistaisitko jälkeläisiä toisin, vaikka et itse uskoisi asian näin olevan?

Toivoisin rehellistä sekä asiaan kuuluvaa palautetta.
En niinkään tois arvoisia uutisia maailmalta, jotka ovat tässä KYSEISESSÄ KONTEKSTISSA JA TÄHÄN KYSEISEEN KONTEKSTIIN liityen varsin sekundäärisiä poikkeamia.

Epäilemättä osansa heilläkin, mutta kaukana toisaalla tästä politiikasta ja tämän adressin tarkoitusperiaatteesta.

Itse uskoisin jaksavani lukea propaganda uutisia (teenhän niin tälläkin hetkellä lukiessani viestiäsi) ja miettiä miten he perustelevat argumenttinsa ja mihin koko asia pohjautuu. Asioiden mustavalkoistaminen on vastuun siirtämistä/ulkoistamista. Eikö propaganzazza ole yleensä osapuolineen?

Kiitos ajastasi.