Kannabis lailliseksi

Tuomas K
Uusimaa

/ #1763 Kimmo hyvä.

03.04.2010 17:06


Sinulta pyydettiin (omien tutkimustulostesi) valossa argumentoimaan seuraavia asioita;

-Voisitko hieman avartaa mieltäni kertomalla miten reagoivat
Kannabinoidireseptorit että kannabinoidit keskenään.

Sekä

-Ja siitä yhteenvetona argumentoida mikä on näiden kahden olemassa olevan asian mahdollistama syntyhistoria, kehitys sekä mistä mihin se ajallisesti kantaa.
(Näin ihmisen ajanlasku tajua hyväksi käyttäen.)

Olisi myös mukava kuulla mielipiteesi siitä, että oliko vain puhdas sattuma vai vain ajan kysymys, että ihminen ja kasvi kohtaisivat toisensa.


Ja vastauksesi oli;

Hello jamaicaman. Luulen, että kannabis on hyvin vanha kasvi ja ihmisen esi-isät ovat sitä vähän väliä pureskelleet ruokaa etsiessään. Vieläkin eläimet ja meidän pikkulapsetkin tutkivat kaikkea syömällä!

Ei vastaa edes lähelle sitä faktaa jonka itse olen lukenut lukuisista artikkeleista, dokumenteista tai tuloksista. Mihin perustat luulosi? Lukemaasi, kokemaasi vai näkemääsi ilmiöön?

Ja mennään asia kerrallaan, TE vastustatte adressia ja sille pitää löytyä peruste, ei luuloa tahi olettamusta.

Tämän hetkiset tiedetutkimustulokset ikävä kyllä liputtavat enemmän positiivisen kuin negatiivisen näkökannan puolesta.

Kuka on puhunut jälkiviisaudesta? Sama politikka on vallinnut 60-luvulta lähtien ja itse olisit valmis jatkamaan vielä seuraavat 20 vuotta?

Jos itse olet muuttumishaluton ja kyse on sinusta itsestäsi, niin kuin kirjoitit, niin onko mielestäsi oikein valehdella tuleville polville, vaikkakin tutkimustulokset väittäisivät aivan muuta? Ja tämäkin jo kertaalleen ellei jo useasti mainittu. Laki on laki, älä siis ajattele omilla avoillasi tai kuuntele politiikan ulottumattomissa olevaa tiedon jyvää.

SANOTTUA; Keskustelu keskustelupalstoilla on aina hedelmällistä. Kovasti yksitoikkoiselta kuulostaisi, jos kaikki löytäisivät saman faktan

Ja kyllä Keskustelu on ikävä kyllä hedelmätöntä siinä vaiheessa jos kuka tahansa voi väittää mitä tahansa, ilman tarvittavia perusteita. Ja onko asioilla tapana olla monta faktaa? Kuin että kannabis on erittäin terveellistä, sekä äärimmäisen epäterveellistä?
On haittatekijöitä kuin myös parantavia/helpottavia. Ja näiden kahden asian keskinäinen vaikutus lienee oleellista, ainakin itselleni.

Siksi tähän nojautuen mustavalkoinen ajattelu maailma on edelleen vastuutonta/ulkoistamista.