VR:n lipunmyynti takaisin Rovaniemelle

Vieras

/ #68

28.01.2016 10:48

Rovaniemi on matkailu, yliopisto ja Lapin pääkaupunki. Tänne matkustaa ympärivuoden mielettömästi turisteja ja myös kotimaan matkailijoita. Joko tänne jäädäkseen tai tästä jatkaakseen eteenpäin kuka minnekin. Junamatka pohjoseen on useimmille se kokohokohta joka on koettava. Matkalaiset tarvitsevat asemalla hyvin paljon neuvoja esim. Matkalippujen hinnoista, hyttien hinnoista, junien reiteistä ja kulusta. Hyttipaikkojen vaihdosta tai matkalippujen vaihdosta,. Hyttipaikkoja ei esim. Voi ostaa R kioskilta. Asema palvelee myös asioissa kuten neuvoo hotelleihin, busseihin ja takseihin ja paljon muuta. Riihimäki on myös asema joka on pikajuna ja Pendolino pysähdys paikka joista asemalle tulee ja lähtee paljon pitkänmatkan matkustajia, kyllä sellaisilla asemilla tulee olla myös lipunmyynti ja palvelua tarvitseville. Asemat joissa ei pysähdy kuin 1 juna tunnissa pärjää varmaan paremmin R kioskin ja lippuautomaatin palvelulla.