Kannabis lailliseksi

Uusimaa

/ #1766 Onko noin?

04.04.2010 15:56

Jamaikan mies esittää täällä arvoituksia, joihin (vain) hänellä itsellään on tiedossa oikeat vastaukset. Voisi siis itse kertoa miten kannabinoidireseptorit ja kannabinoidit keskenään reagoivat. Samoin hän voisi argumentoida mikä on näiden kahden olemassa olevan asian mahdollistama syntyhistoria, kehitys sekä mistä mihin se ajallisesti kantaa. Sitten ainakaan asiaan ei tulisi hänen mielestään vääriä vastauksia. Vai onko nyt niin, että hän haluaakin vain testata minun luetun ymmärtämistäni

Toivottavasti et vertaa kannabinoideja arvoituksiin ja samalla kumoa miljoonien ihmisten/tuntien tutkimustuloksien aikaansaannoksia. Itse OLETTAISIN, että mediaani arvollisesti tästä asiasta löytyy hyvin rajallisesti tietoa Suomen Kielellä.
Eikä varmasti ole minun asiani arvioida kenenkään luetun/kirjoittamisen ymmärtämistä.

Poislukien loukkaavat sekä asiaan kuulumattomat kirjoitukset.

ja siksi kysyin sinulta tästä asiasta, koska kirjoitit seuraavaa;

"Olen lukenut tuntitolkulla kannabismyönteistä propagandaa"

Tarkoittaako tämä mahdollisesti Iltalehden mielipide sivustoa tai vai tiedelehteä, koska molemmat voidaan tulkita propagandaksi.

Olen pahoillani jos olen itse ymmärtänyt väärin viestisi sisällön ja tehnyt omilla olettamuksillani vääriä johtopäätöksiä, ja ehkä ajatellut tutkivamme samoja linjauksia.

Itse olen löytänyt kannabinoideista tietoa myös Suomeksi mm. Tiedelehden sivuilta.

Myöskään ei ole "mielestäni" oikeita tai vääriä vastauksia, vain ne jotka olen lukenut tai omin silmin nähnyt dokumenttien valossa.

Koska en ole kielimiehiä ja useimmat tutkimustulokset on julkaistu englanninkielellä, myönnän sivuuttaneeni ne melko nopeasti, mutta luulisi kannabistien pää-äänenkannattajan Suomen kannabisyhdistyksen kannabisuutisten olevan ajan tasalla olevaa tietoutta. Niistä en ole tehnyt muistiinpanoja enkä katso tarpeelliseksi tehdä kertaustakaan, koska asialla ei ole minulle mitään merkitystä. Toivottavasti tutkivat tahot saavat kannabiksesta kaikki hyvät ominaisuudet käyttöön. Tarkoitan väitettyjä lääkinnällisiä ominaisuuksia, joita ei vielä ole hyödynnetty

Ja jos nyt puhutaan sitten niistä mielipiteistä, niin mielipiteeni on edellä kirjoitetusta seuraava; Sivuutat mielleläsi nopeasti tutkimukset englanniksi, miksi? Eikö valtaosa tutkimuksista tehdä juuri kyseisellä kielellä. Ja toisekseen siirrätkö vastuun kannabisuutisille? Ja kolmannekseen ASIALLA ei ole minulle mitään merkitystä? Miksi ylipäätään tuhlaat aikaasi täällä? Uskon vakaasti, että on tehokkaampiakin keinoja saada tuonlainen politiikka kuuluviin toisaalla.

Juuri tämän kaltainen keskustelu on HEDELMÄTÖNTÄ isolla H:LLA.