Kannabis lailliseksi

Seinäjoki

/ #1770

05.04.2010 06:32

>Miltä oikeasti tuntuisi, että pian kaikki tupakkavalmisteet voisivat sisältää myös uutta riippuvuutta aiheuttavaa kannabista?

Eipä tässä mitään massatuotantoa tueta, muutama gramma per naama kerralla riittää. Tupakkateollisuus tuskin laimentaisi savukkeitaan hampulla vaikka laki sen sallisi, tupakka kun on paljon vahvempaa riippuvuutta aiheuttava.

>Olen pitkään ihaillut tämän adressin voimaa ja samalla ihmettellyt mistä näitä kannabisteja tulee. Joka päivä adressi on saanut uusia allekirjoitajia. Luulen, että suurin osa on kannabisteja. En halua masentaa teitä, mutta asianne vastustajia vaan on enemmän. Silti uskon ja toivon, että joku ministeritasolta saa vielä paperinipun tätä adressia ja joutuu esittämään asiaan kannanottonsa. Jos se 25.000 IP-osoitetta ei tule muuten täyteen, niin minäkin allekirjoitan!

Niin, niitä kannabisteja tai muuten liberaaleja on Suomessa satoja tuhansia, kaikki vain eivät tiedä mistään adresseista mitään, moni ei koe voivansa allekirjoittaa koska viranomaisdiktatuuri. Mielipiteenvapaus pelkkää sanahelinää. Tieto leviää ilman valtamediaakin ja mitä enemmän nimiä kertyy, madaltuu monen kynnys allekirjoittaa. Enemmistö on toki eri mieltä mutta enemmistö ajattelee miten muu enemmistö ajattelee. Sitä mitä heille on opetettu. Kannabiksen käyttö on koko kieltohistoriansa ajan lisääntynyt. Jos suuri osa väestöstä tekee päivittäin rikoksen, se saa suuren osan väestöstä kyseenalaistamaan lakeja ylipäätään, vaikuttaa yleiseen lainkuuliaisuuteen. Jos kannabista polttaneelta ei-rattijuopolta otetaan ajokortti pois ja sysätään neuvostotyylin viranomaiskontrollia niskaan ja terveysfasismia joka tuutista, saadaan aikaan vihaisia ihmisiä. Kaikkien maitten vihaiset ihmiset, liittykää yhteen.