Kannabis lailliseksi

syrjälä

/ #1795 huoh.

10.04.2010 12:28

Ei tietenkään siihen kaikki siirry eikä tarvitsekaan vaan annettaisiin uusi vaihtoehto ihmisille, joillekkin sopii alkoholi, joillekin pilvi. Ja voi teitä tietämättömiä ketkä täällä kiroatte syyttömän kasvin alimpaan helvettiin ja itse käytätte valtion kemiallisesti tuotettuja lääkevalmisteita. Oletteko koskaan selvittäneet mitä ne oikeasti tekevät? Ne jos jotkut saavat ihmismielen sekaisin ja aiheuttavat riippuvaisuutta, lisäksi ne kuluttavat sisäelimiä ja tuhoavat ja pehmentävät aivosi. Monet suurissa leikkauksissa olleet ihmiset eivät välttämättä käsitä että heille annetut lääkkeet ovat opioideja, eli samaa tarkoittavaa kuin esim. heroiini. Te annatte pumpata itseenne sellaiset mömmöt jotka aiheuttavat käytössä vuosien riippuvuuden vielä leikkauksen jälkeen ja samalla syrjitte kasvia jonka ei ole todettu aiheuttavan minkäänlaista fyysistä riippuvuutta. Ottakaa hyvät ihmiset oikeasti asioista selvää itse kaikista mahdollisista tietolähteistä ja käyttäkää tervettä järkeä, Medioiden juttuja ei kannata ottaa tosissaan ihan sanasta sanaan koskaan, koska lehti- ym. jutut ovat aina jonkun itse kirjoittamia totuuksia.