Kannabis lailliseksi

Seinäjoki

/ #1859

02.05.2010 08:32

>#1856 Pieniä on murheet sittenkin...
"Suomen tuki Kreikalle on nousemassa jopa 1,7 miljardiin euroon. Helsingin Sanomien tietojen mukaan tuki jakautuu kolmelle vuodelle siten, että kunakin vuonna lainaa annetaan yli puoli miljardia euroa. Tukisumma on yksinkertaisesti sanottuna valtava."

Kimmo Tamminen (Suomi, 2.5.2010 06:42)

Jos Kimmo Tammisella on esittää ratkaisuja Kreikan tilanteeseen tai jos olet sitä mieltä että Suomen ei tulisi tukea Kreikkaa niin siitä vaan laatimaan adressia tai muuten vaikuttamaan asiaan. Väittävät että koko €urovaluutta on vaarassa romahtaa. Antaisimmeko sen tapahtua? Luultavasti meitä tässäkin taas huijataan maksamaan kelvottomien poliitikkojen virheet. Ei kannata maksaa veroja tästäkään syystä. Toisaalta on samantekevää meneekö sitä rahaa oman maamme rosvoille ja huijareille (eduskunta) vai liittovaltion ketkuille. Minkäs teet. Anarkiakaan ei ainakaan vielä ole suuressa suosiossa (valitettavasti).

Tässä adressissa tarjotaan ratkaisua päihdeongelmiin. Kannabis irti huumeista. Jos kieltolaki toimisi, se olisi jo osoittautunut toimivaksi. "Huumeista" tehtiin aikoinaan suuri ongelma ja se oli paha virhe. Tragedia yksilöille ja yhteisöille.