Kannabis lailliseksi

Jana Jaakonmäki
Janakkala

/ #1865 KYSYMYS KOULUSURMIEN TUTKIJOILE.

05.05.2010 06:34

Kun etsitää perimmäisiä syitä nuorisomme pahoinvointiin ja esim. syitä nuorten joskus hyvinkin traagisiin ja väkivaltaisin käyttäytymisiin, niin onko tutkittu esim. Kauhajoen ja Keravan koulusurmaajien hiusnäytteet joiden laboratoriotutkimukset paljastaisivat sen tosiseikan, että onko ko. surmaajat olleet pitkäaikaisia kannabiksen käyttäjiä, joka selittäisi sen, että heidän luonteensa olisi muuttunut vuosien pössyttelyn seurauksena tunteettomaksi.
Kanabishan tunnetusti vaurioittaa ihmisen aivoissa olevaa tunnekeskusta, koska se on psykedeelinen ja rasvaliukoinen aine.

Tämä kysymys tuli mieleeni HUUMEET palstalla olevan keskustelupalstan tiimoilta.

Mm terroristien koulutuskeskuksissa käyttetään tunnetusti kannabista, kannabis on tunnetusti yksi hyvä apu terroristien koulutukseen.

Terroristien koulutusleireille ensinäkin hankitaan "oppilaat" eli koulutettavat alikehittyneistä maista, missä on hyvin paljon köyhyyttä ja kurjuutta.
Alikehitteneisyys on hyvin usein juuri nissä maissa, missä paljon käyttetään jo luonosta löytyvää kannabiskasvillisuutta huumeeksi ja kansa on passivoitunutta ja kykenemätön parantamaan olosuhteitaan.
"Aluskasvillisuus" on valmista.
Viha ja kateellisuus kehittyneitä maita vastaan on suunnaton.

Terroristikouluttajat esim. Afganistanissa ovat hyvin tästä tietoisia.

Tarjoamalla dollarinippuja koulutettaville tai koulutettavien vanhemille sekä lupaamalla pääsyn paratiisiin, missä on määrätty määrä neitsyeitä esim. marttyyrikuoleman saaneelle sotilaalle, niin koulutettavia löytyy.

Kurssikeskuksessa he saavat kovien harjoituksien päätteeksi iltaisin palkinnoksi salaiseksi luokiteltua (koska huumeet on kiellettyä ko. maissa) yrttiä , eli kannabista jointtin / jointtien verran.
Kannabista on tunnetusti käytetty kautta aikojen apuna myös aivojenpesumenetelmään.

Kun päivästä päivään ...kuukausien ja vuosien ajan .. tapahtuu tunteiden kuolettamista ja siinä ohessa aivopesua nk. sivistyneiden maiden raadollisuudesta ja pahansuopaisuudesta, niin oppilas vähitellen valmistuu tunteettomaksi terroristiksi, joka on valmis myös itsemurharäjäyttäjäksi, koska paratiisi on luvassa marttyyriydestä.

Terrorismia toki syntyy muutenkin ja siis ilman kannabista, mutta jotkut ovat älynneet käyttää ko ainetta hyvänä apukeinona myös terrorismin koulutusmenetelmissään, koska psykedeelisenä aineena ja tunteita tappavana, se soveltuu siihen erinomaisesti.

Keravan tapauksessa löytyy yhtäläisyyksia kannabismaailmaan esim vaihtoehtoisen elämänmuodon takia, jota ko, perheessä harrastettiin.

Kauhajoella taas yksi poliisitutkijoista kertoi koulusurmaaja Saaren "hihitelleen" ilman aihetta kuulustelun aikana.

Oli niin tai näin..tämä on ainakin kysymys joka kannattaa juuri esim koulusurmatapausten tutkijiden ottaa huomioon.