Kannabis lailliseksi

Perseenreikä

/ #1882

12.05.2010 19:52

Itse asiassa ammattiavun saaneista löytyy myös niitä, jotka ovat päässeet mokomista aineista irti. Nuo, jotka eivät osaa elää tavoille, sääntöjen taikka mitenkään yhteisön mukaan jäävät aineeseen riippuvaiseksi ja alkavat sitten itkeä, kuinka elämä on perseestä. Ihonvärin ero sun muut biologiset tekijät hyväksytään, mutta nykyaikana lisääntynyt itsekeskeisyys korostuu juuri kaikissa vaihtoehtonuorissa ja ernuissa, jotka tekevät mieluummin oman maun mukaan välittämättä toisista ihmisistä, siveellisyydestä ja kulttuurista, kiitos kaiken tällaisen myötäajattelun ihmisperseitä kohden, lukien kannabistit.
Joskus huumet olivat vielä kova sana omissa jengeissään, musiikkiyhteisöissä ja (ikävä kyllä) rikollisuudessa, ja te mokovat pystyitte pilaamaan senkin. Nyt täälläkin päin (paikkakunnalla X) kaikki luuserit polttelevat ja miettivät, mikseivät päässeet jatko-opinnoille, miksi ulkonäkö on mitä on ja miksi kaikki dissaa niitä.

Huomaa, nämäkin kaikki olivat vain esteettisiä perusteluja adressia vastaan, poislukien kannabismin terveys/haittavaikutukset ym. Tehkää vaan se vallankumouksenne niinkuin olette tässä keskustelussa jo uhanneet, saadaanpa kaikkien mielipide taas niiden puolelle, jotka tätä maata oikeasti pystyssä pitävät.

Joten korjaus edelliseen, Suomi on PASKA maa kiitos teidän.