Lapsen oikeus molempiin vanhempiin

oikeusvaltio

/ #14 Re: Etävanhemman tehtävä maksaa LAPSENoikeudesta!!???

30.09.2011 15:11

#7: Tuuli Pasanen - Etävanhemman tehtävä maksaa LAPSENoikeudesta!!???

Karseita tarinoita suomi täynnä! minä olen joutunut psykopaattisen naislähivanhemman terrorin kohteeksi; terrorin välineinä hän käyttää lapsiani.

ennen eroa enkä vielä sen jälkeenkään koskaan uskonut, että minulta, joka olen hoitanut ja elänyt jokaisessa hetkessä riemulla ja antaumuksella lasteni kanssa jokin voisi lapsieni väliin käydä. käytännössä nyt on tapahtunut niin etten enää ole lapsiani juurikaan nähnyt ja kun näen huomaan että poikiani on manipuloitu heille on syötetty valheita jne.. Tämä lähivanhempi on suomenlain turvin rikkonut isän ja poikien pyhää tunnesidettä ja vieraannuttanut heitä sukunsa kanssa pois minusta; olen heille kuin kuopattu epätoivottu jne..

Suhteemme (isä-lapset) on rappioitettu vaikka voisikin sanoa että siteemme on niin syvä että sitä ei voi rikkoa. Kuitenkin kun vertaan elämääni jossa elän lapsieni kanssa siihen elämään jota vietän nyt; kodittomuus, yksinäisyys, köyhyys, terveyden reistailu,jne.. jossa en ole kohta vuoteen elänyt lapsieni kanssa normaalisti, on vain joitakin säädeltyjä tunteja ollut ja harvoin; vanhemmuuteni ehdot eivät täyty, enkä voi oikeuteenkaan vedota koska suomen oikeus ei puolusta tällaisia rakastavia isä-hahmoja, vaan naisen tyranniaa!