Kannabis lailliseksi

Perseenreikä

/ #1884

13.05.2010 09:40

Jos haluaa pitemmälle lähteä ajattelemaan, yhteisillä säännöillä teknologian kehitys ja levitys olisi onnistunut paremmin ja siivittänyt keskiaikaa, ei olisi uskonsotia, energiakriisiä, ilmastonmuutosta, ydinaseongelmia, Pohjois-Koreoita jne. Ainoa, mihin kapinalla ollaan edetty on katolisen kirkon alasajoon ( Ranskan vallankumousta ei lueta joukkoon, koska vastustajia oli selvä enemmistö).
Eli maahan muodostuu yhteisöjä. Suomessa nämä ovat päättäviä puolueita. Kun asiat ei mene niin kuin pitäisi, niin joko vaihdetaan puoluetta, maata, taikka sopeudutaan. Kun porukka valitsee neljännen vaihtoehdon, eli kapinan, yritys joko epäonnistuu, taikka parempina aikoina asiat otetaan uusiksi käsittelyyn (ellei kannabistit ala mainostamaan tuotteitaan ja pakkosyöttämään tuotteitaan).

Rangaistus on oikein kaikille niille, jotka aineiden polttoa jatkavat, minä en ainakaan halua yhteiskuntakelvottomian hallita tätä maata.
Pahaan asemaan jäävät nuo, jotka testimielessä kokeilevat vain kerran ja jäävät kiinni (kuinka suuri todennäköisyys on jäädä juuri ekasta kerrasta kiinni?).