Kannabis lailliseksi

/ #1899

26.05.2010 21:11

Mutta koetetaan silti.

Olen pahoillani, tarkoitukseni ei ollut loukata minkään ihmisolion muodon muotoa ja siitä siis pahoitteluni.

-----------------------------------------------------------------------------
"Niinkö, että niillä, jotka eivät tykkää kaljasta, olisi myös joku päihde, mihin sortua. Täytyyhän kaikille olla jotain ku kaikki ei pidä samasta. Sitten kaikki Suomen ihmiset voisivat olla jossain päihteessä eikä kenenkään tarvitsisi tyytyä olemaan ilman!

Mikä logiikka! Parane pian!
Ketä Kiinnostaa (Enkerro, 25.5.2010 21:07)"

Mitä hyödyttää ohjata valtavat rahavirrat rikollisuudelle, koska laitonta tai ei, niin on mahdollista saada juuri tarvitsemaansa päihdettä, vieläpä samalla tulee tuettua, murhia, prostituutiota, ihmiskauppaa, korruptiota yms.

Samalla logiikalla olen pakotettu valtion toimesta juomaan hermostomyrkkyä, kieltämällä mahdollisesti vähemmän haitalliset päihde/lääke valmisteet.

Ja Miksi kaikkien pitäisi olla jossain päihteessä?

Tämän aihe on kiellon kumoaminen ei kehote käyttämään päihteitä.

Kiellolle pitäisi olla pitävät perusteet.

Voisitko vielä tarkentaa "sairaalle" ihmiselle eli minulle, että mitkä elämänarvot omaa käsite terve-ihminen?, niin voin pyrkiä mahdolliseen muutokseen.

Sivistyneellä kansalaisella on selkärankaa esiintyä omalla nimellä, mikäli seisoo sanojensa takana.
---------------------------------------------------------------------------

"Kun minullekin sitä hoettiin, niin hoen sitä myös teillekin: Ottakaa se perhanan silmä käteen! Tämä on kannabisadressi, voitte mennä edistämään sosialistisia aatteitanne jonnekin toiseen kommunistiadressiin, muodostamaan uutta neuvostoliittoa ja huomaamaan kuinka paska systeemi se loppujen lopuksi oli ja itkemään sillan alle lehden viereen.

Miten rikkaus liittyy kannabikseen? Miksei myös kannabiksen laillistaminen tukisi näitä rikkaita ihmisia? Laillistamisen jälkeen joku perustaisi yhtiön ja alkaisi kauppaamaan kanaa ja kihot veisivät isot rahat kun tyhmät maksaa. Maailmakaan ei ole loppujen lopuksi paha kiitos järjestyksen ja toimivan systeemin, mutta te pyritte horjuttamaan sitä jatkuvasti marsseillanne ja vallankumousteorioillanne, ja millä moraalilla?

Taisinkin jo sanoa Suomen olevan paska maa kiitos teidän, nyt kehotankin teitä poistumaan jotta saataisiin siisteys ja ihmiset takaisin peliin.

=======Viestin oli tarkoitus olla keskustelua herättävä ja offensiivinen========
Matti Jortikka (Perseenreikä, 25.5.2010 22:13"

Tarkoitat siis että, Rauha, Ymmärrys, Tasajako ja harmonia on paska asia.

Onko toinen ihminen oikeutettu olemaan nälässä ja toinen yltäkylläisyydessä?
Ja kukahan tämän oikeutuksen on tehnyt, haluaisin tavata.

Onko paskaa hakea tasapainoa vallitsevien erojen tasaamiseksi välttämällä sotia sekä kuolematta itse nälkään?

Ihmiset itse mahdollistavat pahanolon lisääntymisen sekä stressin alatikiihtyvän työtahdin vuoksi.

Omistaminen kahlitsee, eikä vapauta, niinkuin jonkin suuren pankin mainos tiesi kertoa. Etkä todellisuudessa edes omista mitään, ne ovat lainassa sinulla elinaikanasi kunnes kuolemme, ikään kuin käsite tai mielikuva, jonka muodostaa osakseen se raha, siitä rikkaus.

Raharikkaiden eikä raharutiköyhien kuulu hyötyä dekriminalisoinnista.

Ja näin jos tarkoitat rahallista hyötyä.

Sen verran mitä kasveista nykylainsäädännöstä tunnen, kumoaa se väittämäsi kanakauppiaan karman, koska mitään luonnon kasvia ei pysty patentoimaan minkään lääketieteen nimiin ja tätä kautta oikeuttamaan ainoastaan maksua vastaan saada taikka valmistaa kyseistä rohdosta. Kasvinosan tai siitä jalostaman ainesosan tiedetään pystyvän patenttiin, perustuen heroiini sekä opiaatti pohjaisiin synteettisesti valmistettuihin pillereihin.

Mikäli lääketieteellinen yhteisö uskalttautuisi edes ottamaan kantaa taikka tehdä mahdollisia konkreettisia aloitteita tutkiakseen kasvia puoluettomasta näkökulmasta ilman ulkoisia hermopaineita, tietämättömyyttä tai LAKIPYKÄLIÄ.

Kun tietäisit todelliset hyödyt saattaisit jättää kirjoittamatta tiettyjä osioita, muutoin valehtelisit itsellesi.

Me emme halua horjuttaa muuta kuin virallista totuutta, mikäli se virallinen totuus on oikea ja ainoa totuus. Asiat eivät ole mustavalkoisia.

Oletko todella sitä mieltä, että kannattaa ulkoistaa elämänsä ja olla ajattelematta mitään mitä siihen todellisuudessa liittyy ja toivoa, että joku fiksumpi hoitaa hommat?

Minusta tuo on vastuun väistelyä.

MoraaliNi;

- En käytä toista eläintä ravintonani
- Raakuus raaistaa
- Viha kasvattaa vihaa
- Kommentoin sivustoa OMALLA nimelläni sekä seison sanojeni takana.
- Teen työtä sen verran, että on mesta ja huttu
- 7 kuoleman syntiä on hyvä pitää mielessä

Suonet anteeksi, mutta asioidesi sisältö tuntuu ennemminkin alaikäisen häirintä kirjoittelulta, kuin asiaan perehtyneeltä "Terveeltä-Ihmiseltä"