Uratehtaan alasajon estäminen

Vieras

/ #24

22.02.2016 06:17

Ei voi ymmärtää että näinä vaikeina aikoina vaikeutetaan sellaisia hyviä juttuja jotka edesauttavat työttömien uudelleen työllistymistä. Haloo hei, missä logiikka! Kai nyt tuota TE:n linjausta voidaan muuttaa jos vaan halutaan -  että ihmisiä työllistyisi mahdollisimman paljon. Sen luulisi olevan yhteiskunnan etu.

Tämä osoittaa jälleen kerran suomalaisen byrokratian rehottamisen jossa ei tässäkään tapauksessa ole mitään järkeä maalaijärjellä ajateltuna... "meillä kun on tämä linjaus".... Hohhoijaa!! Ymmärrän kyllä että pitkäaikaistyöttömät, maahanmuuttajat jne. tarvistevat työllistymiseen apua mutta luulisi että nimenomaan juuri työttömäksi joutuneet olisivat juuri se porukka jonka nopea tukeminen edesauttaa edes joillekin nopean uudelleen työllistymisen ja näin ollen heistä ei tule niitä pitkää tukemista vailla olevia pitkäaikaistyöttömiä.

Uratehdas on tehnyt loistavaa työtä ja auttanut todella montaa henkilöä (ja heidän perheitään) joten onhan se ihan käsittämätöntä että toimintaa vaikeutetaan tai jopa ajetaan kokonaan alas.