Adressi Israelin tueksi!

Vieras

/ #287 Epäreilu Eurooppa

02.06.2010 17:29

Minä seison Israelin rinnalla! Ja ymmärrän täysin sen että se haluaa puolustaa omia kansalaisiaan terrori-iskuilta ja muilta iskuilta joita sitä vastaan jatkuvasti tehdään. Gazasta tehdään jatkuvasti raketti- ja kranaatti-iskuja Israelin puolelle, miksi maailma ei tuomitse sitä? Miksi maailma ei tuomitse niitä aivopestyjä itsemurhaterroristejä, jotka kasvot peitettynä videokuvissa uhkaa Israelilaisia? Mikä maa (esim täällä euroopassa) sallisi sen, että sen maaperälle ammuttaisiin raketteja ym??? Katselisiko vaikkapa Suomi hymyssä suin, jos Venäjältä ammuttaisiin esim Vaalimaalle ja Haminaan?? Tai jos Venäjältä tulisi itsemurhaterroristeja laittomasti rajan yli, ja räjäyttäisi itsensä täpötäydessä Pohjolan liikenteen bussissa. Hyväksyisikö Suomi sen? Tuskin. Varmaan Suomikin sulkisi Venäjän vastaisen rajan ja tekisi kaikkensa puolustaakseen omiaan. En siis ymmärrä Euroopan kaksinaamaisuutta ja halua tuomita Israel aina. Koskaan ei uutiskynnystä ylitä se, että Israelia vastaan hyökätään lähes päivittäin  Gazan puolelta. Israel tulee aina saamaan meidän perheen tuen.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…