Tenavapirtin on saatava jatkaa Akaassa

Vieras

/ #25

07.10.2011 17:51

Niin kauan kun me ollaan hiljaa ja tyydytään jokaiseen virkamiesten päätökseen mutisematta niin niin kauan kuntalaisten rahoja tuhlataan miten sattuu ja mihin sattuu! Päätöksiä tehdään ilman järjenhiventäkään ja ihmiset on pelinappuloita päättäjien omassa pikku pelissä. Virkamiehet ja hallitus ei ymmärrä että ne on kuntalaisia varten eikä vain itseään tai itsensä korottamista varten. Tämä hallitus ja nämä virkamiehet tekevät niin älyttömiä päätöksia että pian kunnassa ei ole palvelun palvelua ja niin ikään ei myös veronmaksajia. Pönkittäköön sitten egoaan tyhjissä huoneissa velkaisessa kunnassa! Kuka haluaa ikinä muuttaa Akaaseen kun jokainen yritys ajataan alas!!! Muutenkin sopimus on YK:n lasten oikeuksien vastainen:3. Lasta koskevia päätöksiä tehtäessä on aina ensimmäiseksi otettava huomioon lapsen etu. sekä 5. Valtion on kunnioitettava vanhempien tai muiden lapsen huoltajien vastuuta, oikeuksia ja velvollisuuksia lapsen kasvatuksessa. Tässä tapauksessa ei oteta lasten vanhempia huomioon lainkaan vaan sivuutetaan ne ylimielisesti!