Liputuspäivä kuolleiden lasten muistolle

Vieras

/ #14 luonnollisuudesta

04.06.2010 11:48

en nyt voi olla palaamatta tähän..en voi adressin laatijan suuhun sanoja laittaa,mutta itse ainakin käytin luonnottomuutta ilmaistakseni elämän kiertokulkua..

yhdenkään äidin tai isän ei pitäisi surra lastaan,ei vierailla heidän haudallaan äitien tai isänpäivänä,jouluna tai muutenkaan.yhdenkään vanhemman ei pitäisi päättää oman lapsensa hautajaisista tai yleensäkään kohtaamaan sitä.luonnollinen elämän kiertokulku menee niin,että vanhemmat siirtyvät ajasta ikuisuuteen ennen lapsiaan.

se,että kohtukuolemat,onnettomuudet ja sairaudet vievät lapsiamme hautaan ennen meitä,ei voi kutsua siksi luonnolliseksi.tällä ei ollut tarkoitus mitätöidä sitä,että niin tapahtuu on se lapsi syntymätön,syntynyt ja kasvanut vähän sitten nuorempaan tai vanhempaan ikään..

ja vaikka enkeliäidin"urani" on kestänyt"vasta" 10.5 kk,olen erittäin tietoinen,siitä ei missään olosuhteissa päästä yli,joten älkää ihmiset odottako sitä.sen kanssa opitaan elämään,joskus se vie aikaa ja ympäristön painostus vaikeuttaa sitä..

ja iera:ehkä ystävsi on pahemmin masentunut juuri siksi,ettei tunne saavansa tukea vaan tuomioita siitä miten hän kokee asiat?syyllisyyttä siitä,ettei ole päässyt yli,niinkuin kaikki olettavat hänen tekevän?

minä tiedän,ettei minun ystäväni kykene ymmärtämään,vaikka he toki tekevät parhaansa.ja minä arvostan sitä.sinä et voi ymmärtää,joten haluamatta sen enempää kuitenkaan loukata sinua tai haastaa mitään riitaa,yritin vain kertoa,että jos et pysty ymmärtämään,onko kuitenkaan pakko tuomita?veikkaisin jotain asiasta tietävänä,ystäväsi tekee sitä jo itselleen monellakin eri tapaa..

<3:lla mira,parin elävän tyttösen ja saku-enkelin k.?s.150709(syy tuntematon,rv 36+),äiti