Kannabis lailliseksi

Kimmo Tamminen

/ #1924 Re: just joo.

10.06.2010 09:21

#1923: Matti.Rem. - just joo.

Totuusministeriön pikkuvirkamies näkee ruusunpunaisten lasien läpi samat tilanteet.

1.

Kännipelle pummaa sätkää grillijonossa ja sauhun jälkeen oksentaa koko jonon päälle. Kaikki hihittävät sattumusta yhteen ääneen ja konstaapeli tulee rauhoittamaan tilannetta. Sotkuisimmat viedään putkaan tai ajetaan kotia kohti ilman evästä, mutta se ei haittaa. Sauhuilla voi aina korvata yhden aterian – kansa hoikistuu.

2.

Homma on hoidossa ja poliisi ottaa taukosätkän. Grillin takakulmalla 3 henkilöä jakaa omaa sätkäänsä. Poliisin palveluperiaate aktivoituu ja hän tarjoaa sinne pari sätkää lisää. Mukavan sosiaalisessa tapahtumassa vaihdetaan mielipiteitä katuturvallisuudesta ja vertaillaan hamppulajikkeita. Lisäksi todetaan, ettei kenenkään tee mieli juoda mitään eikä oksennella – Suomi pysyy siistinä.

3.

Poika puukotti toista. Tekijä taitaa olla selvästi juovuksissa, koska pilvessä ei ketään puukoteta. Tekijä kuskataan hoitoon ja passitetaan pitkälle AA-kerhokomennukselle. Evääksi tarjotaan oma purkki ja poltteluvälineet.  Jos ei rupea maistumaan, oikeudenkäynnissä ei ole kerrottavana yhtään lieventävää asianhaaraa.

Tälle linjalle pääseminen on  aika utopiaa tai siihen kuluu aikaa satoja vuosia. Siihen asti poliisi olkoon selvin päin valvomassa lakien noudattamista ja puolueettomasti ratkomassa kansalaisten ristiriitoja.

LEGALIZE WEED ITS ONLY PLANT –IN HELL.