Keskuspuistoa ei saa supistaa

Vieras

/ #197

20.03.2016 09:24

Keskuspuisto on ainutlaatuinen. Jos Hämeenlinnanväylän rakentaminen toteutuu, Keskuspuisto käytännössä häviää. Samaan aikaan on ilmeisesti Keskuspuiston länsireunaan rakennetaan myös, Metsäläntien reunaan on myös suunniteltu rakentamista. Keskuspuistosta tulee jäämään jäljelle vain pari pyörätietä, joiden reunoilla muutama harvakseen kasvava puu. Keskuspuistossa on monipuolinen eläimistö, itse olen nähnyt mm pesiviä tikkoja ja haukkoja, kuullut käen kukkuvan, nähnyt metsäpeuroja, pöllöjä ja kettuja vain muutamia mainitakseni. Ja siis nämä pelkästään Maunulan ympäristössä. Olen sitä mieltä, että tällainen lähellä oleva luonto tulee olemaan tulevaisuudessa vieläkin tärkeämpi ihmisille, kun kaupunki tiivistyy. Vaikka ihmiset kuinka toivovat urbaania asumista, niin tarvitaan näitä virkistysaluetta. En vastusta täydennysrakentamista tai tiivistämistä. En edes vastusta kaupunkibulevardeja. VASTUSTAN KESKUSPUISTON TUHOAMISTA. NÄPIT IRTI KESKUSPUISTOSTA!!