Pankkiautomaatin palautus Espoon Karakallioon

Vieras

/ #25 Re: Re:

06.04.2016 11:59

#24: Ei huijareille - Re:

Nordea pankki on pankki, joho on luottamus täysin mennyt, pankki suosii ja kehoittaa veronkiertoon, perustamalla veronkierto yhtiöitä Panamaan , tälläinen pankki ei nauti luottamusta rehellisiltä ihmisiltä. toivon, että kaikki Suomalaiset vakavasti harkitsee voiko säästäjään pitää tälläisen pankin tileillä.

veronkierto yhtiö jonne Nordea on perustanut veronkierto yhtiöitä, ja vaikuttanut, että asiakirjoja jälkikäteen esim: päivämääriä muuttamalla YM: asioita Panamassa on sitkeitä ihmisiä kun vielä 8 vuotta kuolemansa jälkeen allekirjoittaa asiakirjoja.

Näin ollen voiko Nordean luottaa jos sijoitus yhtiöissä toimii kuolleita ihmisiä asioitten hoitajina.

Kyseisessä veronkiertöyhtiössä ovat Suuret huumemaittan huumeviljelijöiden varat, onko Nordea oikeassa seurassa, näin lienee, kun toimii samoissa piireissä, On hyvin epäilyttävää voiko tälläiseen pankkiin luottaa, kokemus on ei voi luottaa.

Suomesta veropakolaisena Ruotsiin lähtenyt, henkilö toimii Nordeassa, ja Ruotsista käsin vielä yrittää neuvoa Suomea miten hoitaa valtion taloutta, nyt näkee miten Suomella menee, kyllä Suomessa veropakolaisia ja varkaita riittää.

Ministeri Subb yritti Hallintarekisteriä, joka on sama kuin Panaman huijari veroparatiisi. eli veronkierto yhtiö. nillaiset ministerit Suomessa on, ei voi puhua asiantuntioista.

Suomen kansa on aika pelastaa Suomi tälläisten huijareidden kynsistä

Ei huijareilla ja veropakolaisille