VASTUSTAMME TUKIEN JA ETUUKSIEN LEIKKAUKSIA!!

Pekka Puupää

/ #21

08.04.2016 09:25

Täällä Suomessa suoritetaan leikkauksia tuloista ihan vain sen takia, että esim. saadaan Tampereelle raitiovaunulinja tehtyä tai suunniteltu Turun koko verkosto raitiovaunu linjoja joka puolestaan maksaisi jopa 5 miljardia euroa eli jonnin joutavaa pask##.

Täällä Suomessa leikataan myös sen takia tuloja esim. pienituloisilta, että herrojen taskuun tulisi enemmän rahaa kun kerran isot tulot eivät riitä heille elämiseen kun asutaan leveästi ja on kalliimmat autot.

Täällä Suomessa leikataan tuloja ihan vain senkin takia, että saadaan rakennettua no mitä ikinä halutaankin rakentaa veromaksajien tuloilla jotka leikkauksilla on saatu kokoon.

Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuvat ja siltikkin päättäjät ihmettelevät, että miten kummassa köyhyysrjan alapuolella olevat tulee toimeen, no se on ikään kuin pakko tulla toimeen vaikka sitten leipäjonossa olemalla, että saisi edes leipää vatsaan kun kerran herrat eivät välitä miten pienituloisella menee vaan se on tärekeää, että voidaan leikkaamalla leikata kuten esim. ensin annetaan etuja ja sitten seuraavana vuotena otetaan huomattavasti enemmän pois, ensin se annettu ja päälle vähän extraa, että saataisiin halutut eurot kokoon joilla voitaisiin sitten toteuttaa mitä nyt ikinä halutaankin kuten esim. alussa mainitut asiat.

Muutamia vuosia sitten ministerit tekivät testin tv:ssä, että miten tulee viikon toimeen työttömyystuella ja olisvat lopuksi kummissaan, että niin vähän jää rahaa työttömälle elämiseen, mutta mitään he eivät ole oppineet siitä vaan törkeästi leikkaavat siitä vähästä mitä ollaan annettu ihmettelemättä yhtään enään, että nyt sitten jääkin entistä vähemmän elämiseen rahaa, päälle vielä voidaan nostelle ruuan hintaa plus muuta kivaa, että saataisiin euroja lisää kokoon jolla sitten voidaan toteuttaa mitä ikinä halutaan saamatta valtion velkaa yhtään alemmas eli maksettua sitä pois joka Suomeksi tarkoittaa sitä, että takapuoli edellä ollaan ministeriössä menty puuhun ihan latvaan asti ja nyt sitten odotellaan koska se latva sitten katkeaa joka tarkoittaisi sitä, että silloin olisi asiat niin huonosti, että oksat pois.

Se ei auta yhtään, että Suomi eroaisi EU:sta sillä silloin kävisi niin, että jos markka palaisi takaisin tippuisi kaikki tulot ja hinnat niin, ettei erosta olisi minkäänlaista hyötyä sillä ei olisi köyhillä yhtään sen enempää rahaa kuin euroaikanakaan eli plus miinus nolla olisi hyöty ihan samalla lailla kuin ennen EU:ta eli ennen vuotta 2002 joten silloinkaan eivät päättäjät oppisi yhtään mitään vaikka eottaisiin EU:sta joten mitä tästä opimme?.....Emme sitten yhtään mitään oli päätökset mitä tahansa niin aina mennään sata metriä siksakkiin eli joskus on asiat hyvin ja sen jälkeen huomattavasti pahemmin ja niin on aina mikäli ei tehdä radikaalia muutosta.