Vetoomus Päihdepalvelujen säilyttämisestä A-Klinikalla Kotkassa

/ #113 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: #4

21.04.2016 18:16

#111: Hätä ja huoli ei ole aiheeton! - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: #4

Kirjoittaja tosiaan tietää että Kotka on ollut päihteiden kärkikaupunki ja Kuuluisa nimenomaan siitä! Katsos nyt kuitenkin asia on niin ettei keneltäkään klinikan asiakkailta olla viemässä mitään lääkkeitä pois. Vaan. Ne vaihdetaan niihin josta on lääkekliinisesti enemmän vastetta vaivaan. A klinikka on aivopessyt ihmiset uskomaan että bentsot on ainoita lääkkeitä jotka auttavat ahdistuneisuuteen, sillä se siellä on hoidettu..paniikkikohtauksista puhumattakaan!! A klinikka on täynnä ihmisiä joilla on kaksoisdiagnoosi. Kirjoittaja tarkoittanee unilääkkeellä nyt Tenox lääkettä..siinähän on nukahtamislääkkeen ohella toisena vaikuttavana aineena..hupsis, mikäs muu kuin bentsodiatsepiini. Ei ois ikinä voinut arvata..muita nukahtamislääkkeitä tai unilääkkeitä sen lisäksi ei olekaan. No. Nyt ei oikeesti voi tuomita a klinikan ent. asiakkaita,ei. He eivät voi mitään sille miten asiat on klinikalla hoidettu ja tarkoitan tässä nyt nimenomaan lääkityksiä. Toki sielläkin on toimittu paljossa hyvin,ärsyttää vain tuo kritisointi ettei päihdeongelmaiset saisi enää apua kun klinikkaa ei ole. Ketään ei ole tarkoitus jättää ominensa asian suhteen,tavoitteena on enemmänkin että ihmiset ottaisi vastuuta omasta itsestään. Huokaus.