Lyökki suljettu, luotsiasema aidattu! Tie kansallispuistoon lakkautettu tarpeettomana

Vieras

/ #21 Re: Hämmästynyt lukiolainen

25.04.2016 08:04

#18: Hämmästynyt lukiolainen - Hämmästynyt lukiolainen

Parahin lukiolainen. Hienoa, että olet kiinnostunut valtion asioista, mutta valtion kuuluu ilmoittaa niille, joilta lakkauttaa kulkuoikeuden ja selvittää kulkuoikeuden tarpeellisuus. Valtio ei voi lakkauttaa esim, teidän kotinne edessä olevaa tietä ja se on ihan hyvä asia se.

Kuka sitten haluaisi oman mökin pihalla koko ajan ihmisiä vierailemassa.. niin sekin on tärkeä kysymys ja suurin syy siihen, ettei luotsiasemasta tullut paljon tarjouksia. Noiden kulkureittien olemassaolo ilmoitettiin myyntiesittelyssä ja siellä oli asiasta ihan karttakin. Nykyinen omistaja osti kiinteistön tuon kulkurasitteen kanssa, mutta sai myöhemmin ostettua myös nuo kulkureitit "tarpeettomina" ja se on syynä tälle adressille.

Yhteiskuntaopin opettaja on hieman epäonnistunut nyt teidän sivistystehtävässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. On ihan hyvä ettei tietä/kulkureittejä voi ostaa kuulematta käyttäjiä, sillä muuten tulisi paljon ongelmia. Voitte miettiä tätä vaikka opettajan kanssa siellä lukiossa.