Vastustamme eduskunnan holtitonta palkkapolitiikkaa

Vieras

/ #10 Ylisuuret palkat

25.07.2010 12:29

Nyt jos Nokian johtaja saa potkut,hän saa 4.5 milj. erorahan. Jonka saa pääoma tulona jota veroteaan 28%. Samoin on saanut palkastaan suurimman osan pääoma tulona(osinkona).  Tähän pitäisi kanssa puuttua,joko kieltää palkan maksu osinkona tai osiko tulo verotus nostaa 60%:iin. Tuskin sellaista miestä löytyy jonka työ tuottaa miljoonia ja sitä ,paitsi nuo miehet eivät tee mitään. Raskain työ heille on lounailla istuminen ja nimensä kirjoittaminen. Kaiken muun tekee muut miehet tai naiset. Eikä ne mitään osaa tehdäkkään kuin istua helvetin tärkeän näköisenä.  Puhuja pöntössä puhuessaankin puhuu selaisita asioista joista ei tiedä mitään ja puheetkin kirjoittaa joku toinen. Kuten nokian johtaja puhelimista,osaakohan valitä edes numeron.

Kaikenlainen herrojen veronkierto mahdollisuudet Pitäis lailla kieltää, palkasta periä vero kuten peritään duunariltakin. Osinko ja pääoma tulovero/pääomatulo prokresiiviseksi.

Suomikin on muuten diktaatori valtio jossa on enemmistö hallitus ja se sanelee mita tehdään, yhdessä kasvottoman puolueen kanssa. Tähän nojautuen kansan edustajat nostavata palkkioitaan miten tahtovat,joten turha meidän on naukua,itsehän me ne kaikki valtiaat olemme sinne valinneet,ja valitsemme taas ensi vaaleissa samat henkilöt jotka tiedetään ajavan nain omaan kukaronsa etua.