Adressi nettipokerin kieltämistä vastaan

arto pihlja

/ #7

25.02.2007 22:04

onse kumma juttu että pitää alkaa apinoimaan muita maita ku lehdissä on ollu niin paljon nyt häslinkiä siitä että mitä se pokeri on ja jne... ja nyt joku apina on yht.äkkii päättäny päästä tästä "ongelmasta" eroon ku kilkut ei kilahda valtion kassaan mutta kyllä denat ja nistit saa kaikes rauhas häröillä sossun kustantamissa kämpissä ja kartsalla mutta meikäläiset ei saa pelaa pokerii munasillaa kotona mikä ei haittaa/vahingoita ketää..
pokeria tuun aina pelaamaan se on ihan varma vaikka tää juttu meniski läpi... sit meen kasinolle munasillaa pelaan tai rupeen järjestää UGpelejä ihan miten vaan..kyl tääl suomest löytyy monta paikallist räkälää missä saadaa raharullaamaan.. ja jos toi menee nyt sit läpi (mitä ei tuu tapahtuu)niin mitenköhän ne meinaa sit valvoo tätä pelaamista? joku/jotkut pelisaitit löytää kumminki jonku porsaanreiän noista kaikkien sääntöjen seasta kuten pokerstars on löytäny ja jenkit saa taas hävitä rahansa.. ja sillon kun se päivä koittaa väijykää eduskuntatalon edessä sellast pitkää honkkelii joka pelaa pokerii munasillaa siin rappusilla..

ahde voi tunkee ton ehdotuksen syvälle perseeseensä.
POKER4LIFE!!!!!