Vieras

/ #63

27.06.2016 13:41

Rikkaille ja suurituloisille ja heitä tukeville kansanedustajille sekä ministereille rankempi verotus sekä kaikki muutkin heille kuuluvat edut pois.Kun pienituloinenkin joutuu maksamaan siitä vähästä,mitä hänellä on niin kyllä kansanedustajienkin ja ministereidenkin on maksettava siitä paljosta mitä he valtiolta saavat.Jonkun olisi hyvä myös valvoa,etteivät pääse luistamaan elämisensä maksamisesta ja maksamatta jättämisestä kovat rangaistukset kuten ulosotto ja huutokaupattavaksi pienituloisille ja heikompiosaisille,kun heidän kaltaisensa ovat mielellään rosvoamassa pienituloisilta ja käyttävät ne useat miljardit sota-aseteknologian hankkimiseen,jotka ovat pienituloisilta ryöstäneet ja kehtaavat puhua säästämisestä ja leikkaavat pienituloisilta.Ei tämän maan taloutta hoideta kuntoon pienituloisilta ja heikompiosaisilta riistämällä ja rikkaita ja suurituloisia paapomalla ja hyysäämällä ja sotilaslentokoneita hankkimalla useiden miljardien edestä.Kansan olisi syytä laittaa jo noille stoppi noihin rahan turhuuksiin käyttämiselle ja palauttaa noille herroille maan talouden hoitoon oikea arvojärjestys.Kansanedustajilta ja ministereiltä nuo suuret kuukausipalkkiot ja suuret eläkkeet pois ja maksamaan kaikesta mistä pienituloiset ja heikompiosaiset maksaa,näin tulisi tämäkin vääryys korjattua,mitä he kansalle tekevät.