Adressi nettipokerin kieltämistä vastaan

Mikko H

/ #10

25.02.2007 23:33

Oon miettinyt, että pitäiskö RAY haastaa oikeuteen sillä perusteella, että eivät varoita peleissään, että ne aiheuttavat todellista riippuvuutta(olin itse koukussa 15 vuotta ja hakkasin kaikki rahani niihin "paska" peleihin"nuoruus meni rayn pelihelvetissä).Tiedän että minulla on paljon ns.kohtalon tovereita.Tupakka yhtiöitähän on haastettu oikeuteen ja voitettu oikeus käsittelyjä,koska ei ole tiedetty tupakan haitoista.RAY ei missään varoita peliensä haittapuolesta,vaan jeesustelee hyvällä tarkoituksella.Siksi aloitin kirjoittaa raY:stä että minulla on kokemus pohjaa, jossa voin verrata peliautomaatteja ja nettipokeria.Pokeria olen pelannut netissä reilu pari vuotta,peli ei ole lähellekkään yhtä addiktiivinen kuin mummorullat ja suurin erohan on siinä, että voit oikeasti voittaa pelistä,riippuen taidoista ja peli on paljon helpommin hallittavissa ja voi oikeasti olla hauskaa ja nautinnollista. RAYN pelissä häviät aina,no kaikkihan tämän tietää,mutta perhana, että jurppii tommonen höpötys nettipokerin kieltämisestä kun ray ja veikkaus ryöstää hyvän tarkoituksen perusteella.
Lain oppinut en ole ja huono kirjoittaankin,mutta ottakaa kantaa kohtalon toverit,eli haastetaanko ray oikeuteen kun eivät ole varoittaneet peliensä aiheuttavan suurta riippuvuutta ja sen johdosta monia muitakin ongelmia.