Hämeenlinnan Myllymäen koulu säilytettävä

2 tulevan koululaisen Äiti

/ #3 #3

07.11.2011 14:19

Pienempi koulu on ehdottomasti parempi ja turvallisempi paikka kuin nuo todella isot koulut. Itse yläasteen 900 oppilaan koulussa käynneenä en IKINÄ laittaisi lastani vastaavaan paikkaan missä lapset todella voivat huonosti ja myös heidän opettajat jotka joutuvat pelkäämään oppilaitansa ja jossa tunteen olevasi yksi numero-luokkakurssi muiden joukossa ilman että kukaan edes välittää. Tämä ei varsinkaan sovi millekkään alakoululaiselle kun ei siellä ole yläkoululaisenkaan hyvä olla. Suosittelen näille päättäjille vierailua tälläisessä suuressa koulussa ja tutustumista niiden todellisiin ongelmiin eikä vain siihen mikä mukamas on edullisin ratkaisu. Eiköhän meillä ole jo tarpeeksi ongelmia ratkottavaksi kouluissa joten tarviiko niitä tällä tavalla hankkia lisää!!? Ja lisäksi muistuttaisin siitä että kyseessä on kumminkin meidän tulevaisuuden veronmaksajamme, joten luulisi että jos yhtään katsoo tulevaisuutta niin antaisin myös arvoa heille ja sille että heistä tulee työkykyisiä.