Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

lue enemmän luulet vähemmän

/ #265 Re: Re:

09.11.2011 11:26

#241: - Re:

anteeksi, mutta kuka aloitti sodan juutalaisia vastaan?  anteeksi, mutta miksi palestiinan hamas jms. ampuvat päivittäin kranaattejaan juutalaissiirtokuntia kohti, vaikka eletään rauhan aikaa?  anteeksi, mutta miksi palestiinalaiset iskevät siviilikohteisiin varoittamatta?  anteeksi, mutta miksi israelin puolella sairaaloissa hoidetaan palestiinalaisia potilaita sotatilan aikanakin?  anteeksi, mutta miksi nobel-historian merkittävimmät voittajat ovat olleet juutalaisia?  anteeksi, mutta miksi totuutta lähi-idän tilanteesta vääristellään?  anteeksi, mutta miksi postimerkin kokoinen israel kiinnostaa islamisteja, joiden hallussa on pohjois-afrikka, arabian niemimaa  - suurin osa lähi-itää öljyrikkauksineen?  anteeksi, mutta mistä syystä RAAMATTUA kunnioittavat ihmiset ovat vihan ja vihapuheen kohteena?

Minä tiedän, mutta en halua kertoa sitä, koska tämä maailma ei halua tietää.  Se haluaa vain uskoa olevansa oikeassa.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…