Adressi nettipokerin kieltämistä vastaan

Oulunsalo

/ #21

26.02.2007 21:51

Itse en harrasta nettipokeria, mutta annetaan toisten harrastaa sitä. Sallitaanhan Suomessa monet muutkin uhkapelimuodot, miksei myös pokeria. Tärkeää on myös ennaltaehkäisevä työ peliriippuvaisuuden kitkemisessä.

"Matti Ahteen objektiivisesta ja luotettavasta arviointikyvystä uhkapeli-asioissa kertonee Wikipedian kuvaus Ahteen työhistoriasta politiikassa ja valtiollisessa päätöksenteossa: "Ahde on pohjakoulutukseltaan sähköasentaja, joka nousi SDP:n kansanedustajaksi vuonna 1970. Ahde on ollut Oulun kaupunginvaltuutettuna 1972–1984. Vuonna 1990 Ahde siirtyi Veikkauksen toimitusjohtajaksi, josta tehtävästä hän kuitenkin vuonna 2001 joutui eroamaan, syynä naispuolisiin alaisiin kohdistunut ahdistelu. Vuonna 2003 Ahde kohosi uudestaan eduskuntaan."

Eihän tämä vain ole "argumentum ad auctoritatem"? Henkilön sanoman painoarvoahan ei voi kyseenalaistaa tällaisessa keskustelussa vetoamalla hänen koulutukseen, henkilökohtaisiin asioihin yms.