Feministinen aloite

Matti Meikäläinen

/ #21

27.02.2007 19:51

"Matti Meikälainen, argumentaatiosi alkaa jo ontumaan. Olisiko sinun syytä jo luovuttaa ja hyväksyä fakta jonka kaikki järkevät ihmiset jo tietävät? Maapallo on pyöreä, maito on valkoista ja naisen euro 0,77e."

Mikä fakta? Mitään faktoja et ole kyennyt esittämään. Naisen euro ei ole 0,77 euroa, se on fakta. Suomessa maksetaan samasta työstä sama palkka työntekijän sukupuolesta riippumatta, se on toinen fakta. Kolmas fakta on se, etteivät nuo sinun esittämäsi nettilähteet osoita mitään sellaista, mitä sinä kuvittelet niiden osoittavan. Valhe ei muutu totuudeksi vain sillä, että sitä toistetaan ja toistetaan.

Ikävä kyllä on yhä selvempää, että neljäs fakta on se, että feministit haluaisivat naisille maksettavan parempaa palkkaa samasta työstä kuin miehille, vain koska he ovat naisia. Sukupuolten tasa-arvon edistämisen kanssa ei feministien toiminnalla ole todellakaan yhtään mitään tekemistä. Siksipä kunnon tasa-arvoihmiset irtisanoutuvat tällaisesta.