Fluori pois juomavedestä.

Saapa nähdä

/ #20 Re: kyllä te vielä heräätte, se on kaikilla edessä.

20.08.2010 05:09

#16: simo petteri - kyllä te vielä heräätte, se on kaikilla edessä.

Tuli yhtäkkiä tästä mieleen että kakarana jätin usein kesäisin hampaat pesemättä todella usein kun ei tarvinnut koulun takia hengen haista raikkaalle. Enkä muutenkaan ole ollut mahdottoman ahkera hampaan harjaaja. Joten fluorin määrä ainakin nuorempana jäi aika vähälle. Yleensä olen pessyt hampaani vain aamuisin.

Lääkkeitäkään en ole elämäni aikana käyttänyt pahemmin. Lähinnä särkylääkkeitä kuumeeseen ja päänsärkyyn.

Tässä noin vuoden ajan olen suurenevassa määrin lukenut kaikenlaisia artikkeleita ihmismassojen kontrolloinnista sekä aiheen vierestä ja kaikki ne asiat tuntuvat täydelliseltä kulissilta. Niin täydelliseltä että "normaali" ihminen nauraa, pitää täysin tollona eikä edes suostu kommentoimaan tai ajattelemaan asiaa.

Olen aina pitänyt itseäni varsin tietoisena kaikesta ja nykyaika ja tulevaisuus näyttää tältä kantilta varsin pelottavalta.

Esimerkiksi aika vasta oli uutisissa että iso osa amerikkalaisista miljardööreistä antaisivat puolet rahoistaan hyväntekeväisyyteen. Ovatko laskelmoineet niin että voivat jo alkaa luopumaan rahasta, kun se on kohta muisto vain. Ja mikäs onkaan sen parempi boosti ison pampun imagolle kun antaa rahaa hyväntekeväisyyteen... Joukossa oli tietenkin Bill Gates (keulahahmona melkein) ja Rockefeller.