Enon turmarekan kuljettaja jätettävä rauhaan!

Pursiainen
Vieras

/ #8 Syyttely,, turhaa

20.08.2010 09:29

Koska tämäkin tapaus on sattumien summa. Tosin on yleistä,että näissä aina syytetään raskaakaluston kuljettajia.  Reportterien kirjoitukset alkaa aina rekka sitä...rekka tätä, rekka ajoi päälle,rekkaa tutkitaan.  Kaaharia ja rattijuoppoa ei tutkita viikkokaupalla eikä kirjoitella suuria otsikoita,korkeintaan kerran. Eikä kuvata kaaharin autoa, että näkyy rakkarit sun muut tunnisteet. Rekka kyllä kuvataan,jolla syylistetään urakoitsia sekä kuljettaja. Ei siinä ole yksityisyyden suojaa.  Ajatelkaa rekkakuskin kilometri määrää jonka hän on asvalttia mitannut. 13 vuotta ja n,500km:ria päivä,siitä tulee sellainen KM määrä ettei tavan autoilia aja eläisään. Ei ainakaan ajotaidon puute ole syynä. Lisäksi puutavara auton kuljettajat ajaa tiettömällä tiellä, jäisellä asvaltilla, ja voi sanoa,että aina mennään siin missä pitääkin. Voi myös sanoa ,että he ovat asvaltien kuninkaita, taidollisesti ja heillekin sattuma tuo tilanteita joille ei voi mitään. Tulee tilanteita joita ei voi taidollakaan  kiertää.Kuitenkin siitä sattumasta heitä syytetään. Kysympä vain , onkohan syytelijällä järki päässä. Tottakai tutkia pitää mikä aihetti tapahtuman,mutta tutkia voi syytelemättä ketään.

Voimia kaikille osapuolille tässäkin tapauksessa,jonka sattuma saneli tapahtumaksi.