Suvivirsi pois kouluista!

Jari Hujanen
Kokkola

/ #2 Ateistien moraalinen pohdinta ei ole yhtään sen varteen otettavampaa kuin kenenkään muunkaan

20.08.2010 10:50

Ateistien moraalinen pohdinta ei ole yhtään sen varteen otettavampaa kuin kenenkään muunkaan. Kenen ateistin moraalinen pohdinta pitäisi nostaa auktoriteetiksi? Tämän adressin perustajanko? Mieluummin pitäydyn Raamatun moraaliin. Ateistit kyllä osaavat rääkyä Raamattua vastaan, mutta eivät osaa esittää mitään tilallekaan. Ateismi on tyhjää täynnä. Kun yritän esittää tiukkoja otteita väkivaltaisia jengejä vastaan, ateistit esittävät ensimmäisenä: "Mikä on oikein ja mikä väärin? Kuka voi tuomita ketään?" Presidentin pitäisi olla vähintään arvojohtaja, mutta mitä ateisti presidenttimme on osannut tehdä? Ei mitään! Kyllä on pysynyt hyvin poissa julkisuudesta. Mitäpä sanottavaa ateistilla olisi! Mitä ateistisemmaksi länsimaat tulevat, sitä hullummaksi vanha länsimainen kulttuuri muuttuu. Nykyisin jo tapetaan valtavat määrät viattomia sikiöitä joka vuosi (abortit), tulevaisuudessa tapetaan valtavat määrät vanhuksiakin (eutanasia), homoutta täytyisi pitää normaalina tai ei anneta adoptio-oikeutta jne. Tulevaisuudessa varmaan otetaan luonnollisetkin lapset pois, jos vanhemmat eivät tunnusta homoutta normaaliksi. Vapaamielisyys tuhoaa vanhat arvot ja vanhojen arvojen hajottaminen tuo sijalle satakertaisen määrän uusia uskomuksia ja arvoja. Valtava määrä erilaisia arvoja ja uskomuksia tekevät länsimaista niin heikot, etteivät ne kykene edes puolustautumaan mm. islamia ja rikollisjengejä vastaan. Humanismi estää jopa esivaltaa tappamasta nuorisojengien jäseniä, vaikka se voisi olla ainoa todella tehokas ja taloudellinen tapa päästä eroon siitä ongelmasta (jokainen jengitunnusta kantava tulisi tappaa välittömästi). Ateistit ja agnostikot ovat avanneet maittemme rajat islamille. Pitäisikö kiittää heitä tuosta uskomattomasta "viisaudesta"? Kristinusko on sallinut alkoholin myynnin, puolison suutelun yleisellä paikalla, niukat uima-asut uimarannoilla, homoseksuaalien, ateistien ja harhaoppisten elää (paitsi paavi eli antikristus, joka murhasi kristittyjäkin), puolustanut Eurooppaa islamia vastaan, ei ole aiheuttanut kohtalonuskoista apatiaa (islamin tavoin) vaan on opettanut ihmisiä tekemään työtä (sen, joka ei työtä tee, ei tarvitse syödäkään), ei ole pakottanut miekalla muita kristinuskoon (paitsi antikristus eli paavi), ei ole rangaissut kuolemalla uskosta luopujia jne. Kun länsimaiset ihmiset haluavat päästä eroon kristinuskosta saadakseen elää vapaasti synnissä sekä ollakseen kuulematta evankeliumia ja saarnoja heidän synneistään, he päätyvät islamin miekan alle. Islamin miekan alla heille ei sallita kävelyä käsi kädessä puolison kanssa julkisesti, alkoholin ostamista tai uimapukuja uimarannoilla vaan heidän naistensa tulee aina pukeutua burkhaan. Islamin miekan alla he ja heidän lapsensa tulevat tapetuiksi homoseksuaalisuudesta, aviorikoksista, epäuskosta, väärästä pukeutumisesta, raiskatuksi tulemisesta jne. sekä heidän lapsensa pakotetaan opiskelemaan Koraania, niin että heistä tulee fanaattisia islamilaisia vapaustaistelijoita, jotka ovat valmiit tappamaan vanhempansakin, jotka eivät käänny islamin uskoon. Minusta tuo on hyvin ironista, ja minun täytyy sanoa, että länsimaalaiset todella ansaitsevat tuon. Tässä nähdään, mitä Jumala voi tehdä pahantekijöille tämän maallisen elämän aikana. Tämän adressin saa vetää vessapytystä alas!