Enon turmarekan kuljettaja jätettävä rauhaan!

Nainen yhdistelmän kuljettajana
Vieras

/ #22 Näin se toimii

21.08.2010 10:50

Olen itse ollut ammattiautoilija 10-vuotta,viimeiset 3-vuotta ajanut yhdistelmää,lopetin ajohommat osaksi sen takia kun olen lukenut näitä kaikkia juttuja mitä on tapahtunut ison auton kanssa,ja miettinyt sitä ihan samaa kuin kaikki muutkin,miksi aina sen isonauton kuljettaja on syyllinen onnettomuuteen vaikka sillä ei olisi yhtään ylikuormaa ja ajaa nopeusrajotuksen mukaan???? mikä Suomen valtiossa on vikana että pitää aina syyllistää sitä kuljettajaa joka ajaa isommalla autolla??? Lopetin ajohommat ennen kuin itselleni sattui mitään suurempaa,kyllä sekin päivä varmaan olisi vielä koittanut,nyt kun ajelen tuolla liikenteessä omalla pienellä BMW:lläni ja seurannut niitä isoja autoja,pitää sanoa että kyllä suomen rekisterissä olevat autot ajaa 80km/h koska niissä on rajottimet mutta katsokaapa vaan miten kovin ajaa esim. venäjän kilvissä oleva auto???? niissä kun ei ole sitä rajotinta!!!! En voi muuta sanoa kuin PAHOITTELUT SILLE KULJETTAJALLE JA KOITA JAKSAA SE KAIKKI LÄPI MITÄ ETEEN TULEE!!!! Varmaan muistamme Konginkankaan tapauksen jossa ison auton kuljettajasta tehtiin syyllinen kun linja-auton kuljettaja ei ymmärtänyt mitä valojen ja torven soittaminen talvella voisi ehkä tarkoittaa,ainakin siinä tapauksessa kun toinen tulee jyrkkää mäkeä alas!!!!! Olkaamme siis kaikki ammattiautoilijat ja tavalliset autojen kanssa kulkijat erittäin tarkkana tuolla liikenteessä ja ajakaa nopeusrajoitusten mukaan,ei ne nopeudet siellä turhaan ole !!!!