Eläinkokeet helvettiin

Vieras

/ #98 Kuvittele

15.11.2011 18:48

sun omaa perheenjäsentä. Otetaan vaikka tyttäresi(jos sattuis olee) tai äitisi vakavaan sairauteen. Tiedetään, että parannuskeinoa ei ole, mutta siihen ei kuole, jos hoitaa hyvin. Esimerkkinä vaikka diabetes. Monen miljoonan diabeetikon henki on kiinni siitä, että niille saatais hyvä lääke ja insiliineja on monia, jotka sopii eri diabeetikoille. Koska diabetesinsuliinissa on aineita, joita ei voi käyttää normaalille ihmiselle(ihmiselle jolla ei ole sairautta, ei jää kuin vaihtoehdoksi kokeilla eläimille, koska se on turvallisempi tapa testata tuotetta. Varmaan moni ihmettelee, että miksi ei voi testata tavalliselle ihmiselle, niin syyn löydätte esim. lukemalla suomen vaarallisimmasta sairaanhoitajasta, joka murhasi insuliinilla vanhuksia. Moni niistä vanhuksista oli ei-diabeetikoita. Jos sellainen aine joutuu tavallisen ihmisen elimistöön, se kuolee.

Kuvittele edellämainitut henkilöt siihen tilanteeseen, jossa he ovat joutuneet käymään läpi elinsiirron. Antaisitko tärkeiden ihmistesi kuolla ilman hyviä lääkkeitä? Jotkut lääkkeet on testattu turhaan elämillä, joten sitä en kiellä, mutta kun kyse on hoidon kehittäminen ja henki, niin testaisin eläimellä turvallisuussyistä.